Gwarancja obowiązuje tylko na usterki wynikłe z ukrytych wad produkcyjnych zakupionego wyrobu lub wad materiałowych.
Sposób wykonania naprawy gwarancyjnej określa udzielający gwarancji.
Uszkodzenia wyrobu, na który obowiązuje gwarancja, powstałe po jego sprzedaży w wyniku niewłaściwego użytkowania niezgodnego z jego przeznaczeniem), przechowywania, zastosowania niewłaściwego lub uszkodzonego osprzętu, uszkodzeń mechanicznych, napraw we własnym zakresie, nie uzgodnionych z producentem, w okresie obowiązywania gwarancji, powoduje utratę praw gwarancyjnych.
Gwarancja nie obejmuje wymiany części, które uległy naturalnemu zużyciu.
W sytuacji stwierdzenia usterki zakupionego osprzętu należy niezwłocznie poinformować producenta drogą mailową przesyłając opis usterki, oraz zdjęcia uszkodzenia. Zakazuje się użytkowania po stwierdzeniu usterki.
Producent po otrzymaniu zgłoszenia w ciągu 48 godzin podejmie decyzje odnośnie sposobu rozpatrzenia reklamacji.
W przypadku stwierdzenia konieczności naprawy zakupiony towar należy dostarczyć pod adres wskazany przez producenta w celach naprawy.
Producent zobowiązuje się do naprawy uszkodzeń w ciągu 14 dni, licząc od dnia otrzymania reklamowanego towaru.
48h na reakcje (podjecie próby kontaktu z klientem w formie telefonicznej lub elektronicznej )
7dni na weryfikacje i zajęcie stanowiska ( odpowiedz na klienta zgłoszenie z informacja czy reklamacja jest uznana czy nie – jeżeli nie opis przyczyny)
21dni na naprawę ( 21 dni roboczych na usuniecie usterki )